e hos elli<3

sitter hos elli och gör inte så mkt. vi ska typ plugga tillsammans snart. kanske haha :D <3
idag har jag varit i skolan som vanligt o jag höll på att sluta på sista lektionen som va bild! jag hatar bild! så himla tråk!
ska inte va hos elli så länge eftersom jag hart varit sjuk.
kan ju berätta lite om morgondagen eftersom jag inte har gjort det så noga: vi går i skolan som vanligt¨men får sluta klockan 11 istället för 2. sen ska jag va med elli :) <3 sen ska vi tillbaka till skolan vid halv 5 och vara med på öppna huset. det är öppet hus för dom som kanske ska börja i vår skola till sjuan. jag ska spela bas eftersom jag går på musilkprofil. elli är friends så hon ska typ göra reklam för det. så kommer alltså missa ridningen imorgon :(
blev ett låååångt inlägg
men nu ska jag plugga med elli (det är hon som vill plugga haha)

söta elli <3
kramis från mig <3
?

Kommentarer
Postat av: Matilda

SVAR: Jag gör lite allt möjligt, men idag har jag suttit och fyllt i massor av undersökningar som läsare har skickat in på papper. Jag praoar på en tidning som heter Connoisseur, den ligger i Sickla, i typ grannhuset som Cervera...

2011-01-17 @ 19:09:39
URL: http://www.matildasblogg.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0