Börja kommentera!!

Hejhej!!

Asså om ni inte börjar kommentera mer lägger jag ner bloggen. O de gäller inte bara det här inlägget, utan alla!

Aja, nu har jag rast. Har haft matte. men vi jobbade inte. Vi fick bara till tillbaka tillbaka våra prov o så fick vi hörlurarna :) Snart är det spanska o sen slutar vi :) Vi slutar 5 över 2.
Efter skolan ska jag till stallet o rida :) Hoppas jagfår chalie igen :P
Asså shit vad det snöar!!! O det blåser som fan!
Måste gå nu!

pöss JOSSAN <33
ps. Gå in på väldens bästa ebbas blogg o skriv att hon ska ha kvar sin blogg http://pofl.blogg.se/ <3333
?

Kommentarer
Postat av: Ebba du vet ( haha )

du får inte lägga ner bloggen den är jätte fin ! pöss ebba

2010-11-23 @ 15:18:25
URL: http://pofl.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Heej jossan! nu ska jag börja kommentera alla dina inlägg så att du ska ha kvar bloggen för annars har jag ingat att kolla på datan :D

vilken fin bild! du har hittat den på wehertit elr hur? jag har den oxå :P

2010-11-23 @ 16:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0