Ligger i sängen!

Ligger i sängen o myser. Vaknade för 1 timme sen o sen dess har jag inte gjort så mycket. Idag vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ska åka o köpa lite julklappar tilll familjen. Vet bara inte vad jag ska köpa! Imorgon är det skola som vanligt. Men en ganska slapp dag. O just det, på tisdag ska elli kolla när jag rider o sen ska vi baka till klassen. Kan tyvärr inte avslöja vad vi ska baka innan onsdag. O ¨på tisdag ska elli sova hos mig oxå :) Vi har låååång sovmorgon på onsdag såå...
Ne, nu kanske man ska gå upp o äta frulle!

Jag nu <3
Pöss Jossan
?

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej josse! Bajs på dig som får ha sovmorgon :( Jag och emmy ska iallafall vara starka och gå till skolan :D snella kan du inte säga vad ni ska baka??? :P

2010-12-12 @ 12:29:30
URL: http://allwaysplettan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0