heluu<3

Elli här :)

Josse (jossan*) ville att jag skulle blogga lite ;) Vi kom typ hem från stallet för kanske 30 minuter sedan sen duschade josse och jag loggade in på datan :) Ikväll jag vi bla baka ;D <3 Vi ska baka till klassrådet imorrn :P tänker inte säga vad vi ska baka haha de ni.. ;)
Snart ska vi äta middag vi skulle typ äta några rullar eller nått :) de är säkert gott :D <33
Sen ska vi nog flumma,flummá,flumma och sen sova ahahah<3
Slänger in en snabb bild :D
Kram elli :) <33



Chnyggingar ;) <33
?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0