Gud vad allt har gått snabbt!

Hejhej!

Gud vad den här terminen har gått snabbt! Tänk, nu är det snart julafton o för några månader va jag den lilla blyga flickan som satt själv på en bänk den första rasten i nya skolan. Jag va hur nervös som hellst när jag gick till skolan första dan! Nu sitter jag med mina underbara kompisar som jag bara kännt i några månader. Känns som vi har kännt varandra hela livet! aja, kom bara o tänka på de.
Kan ju berätta lite om mina planer på julen typ. aa, imorgon har vi skolavslutning o slutar kl 9. Vi ska bara säga hejdå o sen får vi gå. Sen e det ju typ jul o på julafton ska jag va hos min mormor o morfar. Min moster o morbror ska oxå va där :) Vi firar alltid jul med dom. Sen ska jag typ bara vara hemma o chilla o va med kompisar.
Nu sitter jag iaf med mina kompisar o alla håller på med sina datorer. om typ en halv timme har vi bild. klockan kvart i 3 slutar vi idag. Ska bar hem idag o städa, göra julgodis o lite annat.
Bäst jag säger det nu, kommer ha kvar min blogg nu men kommer kanske inte blogga så mycke nu i jul. Men fortsätt läsa den ändå :)

Fuuuuuul
Pöss Jossan
?

Kommentarer
Postat av: Elinore

As fin bild <33 :D

2010-12-21 @ 18:20:29
URL: http://byelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0