Ät det bara jag?

Är det bara jag som är rädd för raketer??? Då menar jag sånna man skjuter på nyårsafton. Asså folk smäller ibland nu innan nyår o så. Då blir jag så himla rädd! Men när väl klockan är 12 på nyårsafton är jag inte ett dugg rädd! Jag e skum o skittöntig jö!
Fick bara en tankeställare men nu kan jag ju berätta lite annat. :P
Jag red ju idag o kan ni gissa vem jag hade??!! Ja, CHARLIE såklart <333 Vi hade bomövningar o i början va han lite olydig men jag fick honom att gå jättefint efter en stund :) är jättenöjd :) Sen idag har jag börjat storstäda mitt rum. Asså jag har hämtat en stor soppsäck o bara öser ner allt gammalt skit i mitt rum. Det är ganska kul faktiskt :)
Imorgon ska jag nog bara va hemma o fortsätta med städningen.

jag nu! Vet världens fulaste
Jag har funderat på en sak. Kanske ska lägga mer bloggen eftersom statistiken bara går ner o nästan inga kommentarer :(
Pöss o hej Jossan
ps. kommentera görna om ni vill göra nåt med mig nån dag under lovet :P <333
?

Kommentarer
Postat av: Anna :)

heej skit fin blogg! :D

saknarejj puss <333

2010-12-28 @ 20:28:22
URL: http://heestebest.blogg.se/
Postat av: ameena - ung mamma

titta gärna in på min blogg och ställ en fråga , har frågestund denna veckan :) fråga vad du vill jag svarar på allt ;)

2010-12-28 @ 23:30:08
URL: http://ameeena.blogg.se/
Postat av: Elinore

Vi ska göra nått nästa vecka har jag bestämt! hör av mig <3

kram <3

2010-12-29 @ 09:43:23
URL: http://byelli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Hej och värlkommen hit! Jag heter Josefine och är 14 år. Här i min blogg får ni läsa om min vardag med skola, kompisar och hästar bland annat. Hoppas ni stannar kvar och lämna gärna en kommenar! :)
RSS 2.0